Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74203589
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Protectie sociala -> Protectie sociala

Întrebări
Intrebarea nr. 3035 din data: 20-01-2010 pusa de ghingaz nicoleta :
·  Buna ziua.As dorii sa va intreb in legatura cu plata unui salariu bonus petru nastere din ce fonduri se plateste ,deoarece am depus o cerere la secretariatul spitalului judetean Arad ,unde lucrez din octombrie 2009 anul trecut si tot imi spun ca nu au fonduri din ce sa-l plateasca ,acesta nu face parte tot din fondurile pentru plata salarilor angajatilor si nu exista un termen maxim de plata .Eu am nascut in 15 ianuarie 2009.Va multumesc

Intrebarea nr. 3025 din data: 11-01-2010 pusa de brinduse emilia :
·  Buna,avem 2 fetite gemene in varsta de 8 ani,una dintre ele fiind incadrata in grad de handicap grav cu insotitor.As vrea sa intreb daca beneficiem de vreo scutire la plata impozitului pe cladire.mentionez ca beneficiem de indemnizatia de handicap pt fetita,eu si sotul meu suntem salariati si nu avem angajat insotitor pt fiica noastra.vreau sa mai adaug ca apartamentul este doar pe numele sotului,acesta fiind achizitionat inainte de casatorie.va multumesc.

Intrebarea nr. 2924 din data: 05-10-2009 pusa de petras amalia emilia :
·  Buna ziua! Anul acesta am sustinut examenul de licenta Medicina Generala, mai exact 12-13 septembrie 2009. Sunt insarcinata in luna a 3-a si intrebarea pe care doresc sa o adresez este in legatura cu acest lucru: Ce drepturi am in legatura cu indemnizatia pentru copii avnd in vedere ca la momentul acesta sunt fara loc de munca? Dupa cum se stie, in medicina posturile sunt ocupate abia dupa un examen sustinut la finele anului acesta. Va multumesc!

Intrebarea nr. 2906 din data: 17-09-2009 pusa de IONEL FLORENTINA :
·  Buna ziua! Va rog sa mi faceti de cunoscut daca o familie de 4 persoane beneficiaza de alocatie complementara, intrucat venitul net pe membru este de 300 roni. Va multumesc!

Intrebarea nr. 2830 din data: 24-07-2009 pusa de floca tatiana :
·  Buna ziua, ma numesc Tatiana Floca, locuiesc cu chirie in arad str.george baritiu nr 4,si doresc sa adresez cateva intrebari la carea as dori raspuns daca se poate: -sant asistent personal pentru fiul meu de 18 ani,beneficiez de salariul meu de insotitor de 550 iar fiul meu are o indemnizatie de 297, in tottal 847lei, sotul meu lucreaza la recons de 25 ani si are un amarat de salariu de 700-800 lunar(anul acesta din luna ianuarie si pana in prezent nu a depasit 500 lei lunar), cu acesti bani nu ne descrcam nici sa ne platim cheltuielile...........dar nu asta este problema noastra actuala.......vreau raspunsuri la urmatoarele: -de ce nu am primit raspuns la audienta la care am fost in luna martie 2009 nu mai tin minte exact data (stiu doar ca doamana viceprimar POPA SIMONA-GIANINA a tinut locul domnlui primar),sant 4 luni de zile,am steptat cam mult, -o alta problema ar fi aceea a dreptului la cuncediu legal pt noi parintii care santem angajati ca asistenti personali pt copii nostri, stiu ca nu este personal sa ne inlocuiasca sau sa aiba grija de copii,totusi as dori sa stiu cine se incumeta sa aiba grija de copii asa cum avem noi 24 ore din 24,nu spun ca santem de neinlocuit dar totusi este foarte greu,numai noi stim cum ne descurcam,si pentru ca nu putem merge in concediu am dori ca macar sa ne dea acel amarat de salariu pe perioada concediului,ca oricum tot pentru copii cheltuim acesti bani(medicamente,pempersuri,recuperari)nu inteleg de ce nu beneficiem si noi de aceleasi drepturi (facilitati) ca orice salariat: nu am luat niciodata o prima si noi,am avut si mnoi PASTE,CRACIUN,dar nu am primit nimic niciodata, in alte locuri s-au dat de CRACIUN, bonuri cadou,sau de PASTE,dar noi nu am fost bagati in seama niciodata............daca santem salartiatii primariei si platim si noi taxe ca oricare salariat de ce nu primim si noi o amarata de prima de concediu ca fiecare salariat,de ce numai anul trecut s-a putut si acum nu se mai poate?doresc raspuns urgent si imi cer scuze pt insistenta.....



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3035 din data: 20-01-2010 pusa de ghingaz nicoleta :
·  Buna ziua.As dorii sa va intreb in legatura cu plata unui salariu bonus petru nastere din ce fonduri se plateste ,deoarece am depus o cerere la secretariatul spitalului judetean Arad ,unde lucrez din octombrie 2009 anul trecut si tot imi spun ca nu au fonduri din ce sa-l plateasca ,acesta nu face parte tot din fondurile pentru plata salarilor angajatilor si nu exista un termen maxim de plata .Eu am nascut in 15 ianuarie 2009.Va multumesc
Raspuns din data de 01-03-2010 :
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile legale, prestatiile sociale acordate pentru mame si copii sunt: alocatia pentru nou – nascuti conform Legii nr. 416/2001, trusoul pentru nou – nascuti conform Legii nr. 482/2006, alocatia de stat conform Legii nr. 61/1993, indemnizatie/stimulent conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 148/2005. Referitor la plata unui salariu bonus pentru nastere va puteti adresa doar la institutia unde ati solicitat acest drept.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3025 din data: 11-01-2010 pusa de brinduse emilia :
·  Buna,avem 2 fetite gemene in varsta de 8 ani,una dintre ele fiind incadrata in grad de handicap grav cu insotitor.As vrea sa intreb daca beneficiem de vreo scutire la plata impozitului pe cladire.mentionez ca beneficiem de indemnizatia de handicap pt fetita,eu si sotul meu suntem salariati si nu avem angajat insotitor pt fiica noastra.vreau sa mai adaug ca apartamentul este doar pe numele sotului,acesta fiind achizitionat inainte de casatorie.va multumesc.
Raspuns din data de 27-01-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile art. 249 alin. 1 din Legea 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare “orice persoana care are in proprietate o cladire situata in Romania datoreaza anual impozit pentru acea cladire, exceptand cazul in care in prezentul titlu se prevede diferit”.
Conform art. 284 alin 4 din Legea 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare “ Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren si taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat si de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate”.
Deoarece imobilul nu se afla in proprietatea persoanei cu handicap, nu poate fi acordata scutire la plata impozitului pe cladire.
Compartimentul Audiente


Sus

Intrebarea nr. 2924 din data: 05-10-2009 pusa de petras amalia emilia :
·  Buna ziua! Anul acesta am sustinut examenul de licenta Medicina Generala, mai exact 12-13 septembrie 2009. Sunt insarcinata in luna a 3-a si intrebarea pe care doresc sa o adresez este in legatura cu acest lucru: Ce drepturi am in legatura cu indemnizatia pentru copii avnd in vedere ca la momentul acesta sunt fara loc de munca? Dupa cum se stie, in medicina posturile sunt ocupate abia dupa un examen sustinut la finele anului acesta. Va multumesc!
Raspuns din data de 12-11-2009 :
Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor OUG nr. 148/2005 privind susținerea familiei in vederea cresterii copilului, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobate prin HGR nr. 1025/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la art. 4, alin. (7) litera s) are urmatorul cuprins: “se afla in perioada cuprinsa intre absolvirea cursurilor de zi ale invatamantului medical superior, organizat potrivit legii, cu examen de licenta organizat in prima sesiune si inceperea primului rezidentiat dupa absolvire.
Compartimentul Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2906 din data: 17-09-2009 pusa de IONEL FLORENTINA :
·  Buna ziua! Va rog sa mi faceti de cunoscut daca o familie de 4 persoane beneficiaza de alocatie complementara, intrucat venitul net pe membru este de 300 roni. Va multumesc!
Raspuns din data de 08-10-2009 :

Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va aducem la cunostinta faptul ca, potrivit Ordonantei de urgenta nr. 105/2003 din 24.10.2003, „alocatia familiala complementara se acorda lunar familiei daca aceasta realizeaza venituri lunare pe membru de familie de pana la 466 lei”. Pentru informatii suplimentare va rugam sa va adresati Serviciului autoritate tutelara, juridic, protectie a minorilor si a familiei din cadrul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, sau sa sunati la numarul de telefon 0257/270715; 0257/270582.
Compartimentul Audiente

Sus

Intrebarea nr. 2830 din data: 24-07-2009 pusa de floca tatiana :
·  Buna ziua, ma numesc Tatiana Floca, locuiesc cu chirie in arad str.george baritiu nr 4,si doresc sa adresez cateva intrebari la carea as dori raspuns daca se poate: -sant asistent personal pentru fiul meu de 18 ani,beneficiez de salariul meu de insotitor de 550 iar fiul meu are o indemnizatie de 297, in tottal 847lei, sotul meu lucreaza la recons de 25 ani si are un amarat de salariu de 700-800 lunar(anul acesta din luna ianuarie si pana in prezent nu a depasit 500 lei lunar), cu acesti bani nu ne descrcam nici sa ne platim cheltuielile...........dar nu asta este problema noastra actuala.......vreau raspunsuri la urmatoarele: -de ce nu am primit raspuns la audienta la care am fost in luna martie 2009 nu mai tin minte exact data (stiu doar ca doamana viceprimar POPA SIMONA-GIANINA a tinut locul domnlui primar),sant 4 luni de zile,am steptat cam mult, -o alta problema ar fi aceea a dreptului la cuncediu legal pt noi parintii care santem angajati ca asistenti personali pt copii nostri, stiu ca nu este personal sa ne inlocuiasca sau sa aiba grija de copii,totusi as dori sa stiu cine se incumeta sa aiba grija de copii asa cum avem noi 24 ore din 24,nu spun ca santem de neinlocuit dar totusi este foarte greu,numai noi stim cum ne descurcam,si pentru ca nu putem merge in concediu am dori ca macar sa ne dea acel amarat de salariu pe perioada concediului,ca oricum tot pentru copii cheltuim acesti bani(medicamente,pempersuri,recuperari)nu inteleg de ce nu beneficiem si noi de aceleasi drepturi (facilitati) ca orice salariat: nu am luat niciodata o prima si noi,am avut si mnoi PASTE,CRACIUN,dar nu am primit nimic niciodata, in alte locuri s-au dat de CRACIUN, bonuri cadou,sau de PASTE,dar noi nu am fost bagati in seama niciodata............daca santem salartiatii primariei si platim si noi taxe ca oricare salariat de ce nu primim si noi o amarata de prima de concediu ca fiecare salariat,de ce numai anul trecut s-a putut si acum nu se mai poate?doresc raspuns urgent si imi cer scuze pt insistenta.....
Raspuns din data de 10-09-2009 :
Stimate doamna,

Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform art. 37 din legea nr. 448/2006 privind protectia și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap „asistentul personal are dreptul la: un salariu de baza stabilit potrivit dispozitiilor legale privind salarizarea asistentului social cu studii medii din unitatile de asistentă sociala din sectorul bugetar, altele decat cele cu paturi, precum si spor de vechime si alte sporuri aferente acordate in conditiile legii.
De asemenea persoana cu handicap beneficiaza pe perioada concediului de odihna a asistentului personal de o indemnizatie. In cazul alocarii de fonduri pana la sfarsitul anului se va acorda aceasta indemnizatie.
In ceea ce priveste situatia locativa a familiei dvs. va comunicam faptul ca sunteti in evidenta noastra pe listele de prioritati pentru repartizarea unei locuinte din fondul Primariei, pe pozitia 14, urmand sa primiti prin posta o adresa prin care sa va exprimati optiunea pentru strada Tarafului.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved